Assistentie aanvraag Productgroup Videofonie MyHOME_Up Schakelmateriaal NUVO Nieuwe of bestaande installatie - Geen -Nieuwe installatieBestaande installatie Download hier uw voorbeeld installatiefiles voor nieuwe installatiesDeze installatiebestanden sturen naar assistance.be@legrandgroup.be Download hier uw voorbeeld installatiefiles bestaande installatiesDeze installatiebestanden sturen naar assistance.be@legrandgroup.be Contactgegevens BTW-nr Aanhef - Geen -DhrMevr Naam Naam bedrijf Adres Postcode Gemeente GSM E-mail Vul hier de gegevens van het betrokken productengamma in: Serienummer en/of ID nummer Betrokken productreferenties Bijkomende uitleg Aanvinken indien de aanvrager de eindklant is. Vul hier de gegevens van de eindklant in (de werf): Naam E-mail Naam bedrijf Adres Postcode Gemeente GSM Telefoon Algemene informatie Algemene voorwaarden:Door het aanklikken van onderstaand vakje verklaar ik mij akkoord met de algemeen geldende verkoopsvoorwaarden en tarieven van Legrand Group Belgium alsook de onderstaande bepalingen. Als aanvrager word ik al naargelang mijn al dan niet BT Certified of Expert lidmaatschap, voor de volgende posten gefactureerd (huidig tarief (exclusief BTW): forfait verplaatsing 96,50€, werkuren 99€/u). De facturen dienen contant betaald te worden.Ondanks het feit dat de technieker van LGB het uiterste zal doen om de klant te helpen bij het oplossen van het probleem, kan het toch voorkomen dat de oplossing om één of andere reden niet kan gevonden worden.Het niet oplossen van het probleem mag geen reden zijn om de geleverde manuren en verplaatsing niet te betalen. Indien de technieker van LGB enige twijfel heeft over de mogelijke oplossing van het probleem, zal hij de klant hiervan zo snel mogelijk over aanspreken zodat deze laatste kan beslissen om de assistentie vroegtijdig te onderbreken.Prijzen geldig vanaf 01.03.2022 Aanklikken voor akkoord: Laat dit veld leeg