logo
 
Waarom kan ik de deur niet openen met de app?

Je moet de knop voor het deurslot schuiven, niet indrukken.

Waarom kan ik mijn account niet koppelen aan HomeTouch?

Als HomeTouch al is gekoppeld aan een andere account, moet het gekoppelde account jouw account uitnodigen via de app.

Waarom kan ik mijn installatie na de eerste ingebruikstelling niet via de app bedienen?

Als je net een nieuwe gebruiker hebt gekoppeld, moet je minstens 30 seconden wachten om te worden toegelaten tot de installatie. Controleer of het nieuwe apparaat aanwezig is in de lijst met gekoppelde apparaten in het HomeTouch menu.

Waarom zie ik "Offline" in de notificatiebalk?
  • Controleer of HomeTouch is aangesloten op de wifi router.
  • Controleer of de internetverbinding aanwezig is.
  • Controleer de internetverbinding van uw smartphone.
  • Schakel de energiebesparende functie op de smartphone uit.
Waarom knippert de rode led van de wifi van HomeTouch?
  1. Vast rood licht: er is geen wifi aansluiting
  2. Rood knipperend licht: er is geen internetverbinding
Waarom is de video/audiokwaliteit laag tijdens de communicatie?

De kwaliteit van de verbinding hangt af van de kwaliteit van de ADSL lijn en van het 3G/4G signaal. Je kan de kwaliteitsindicator op de video controleren.

  • Wit = goede kwaliteit
  • Geel = gemiddelde kwaliteit
  • Rood = slechte kwaliteit
Hoe wordt de firmware van het apparaat bijgewerkt?

Door het aanraken van het specifieke submenu onder de uitrolmenu linksboven in de app.

Waarom knippert de status led wit?

Omdat er een update aan de gang is.

Waarom blijft de status led wit?

Omdat er een notificatiebericht is.

Waarom knippert de status led groen?

Omdat er een inkomende oproep is.

Waarom blijft de status led groen?

Omdat het apparaat in communicatie is.

Waarom blijft de status led blauw?

Omdat de functie "Deur open status" geactiveerd is en de deur open is.

Waarom staat het belsymbool vast?

Omdat je het belsignaal hebt uitgeschakeld.

Waarom zo vaak het wachtwoord veranderen?

Dit is om de veiligheid te vergroten.

Ik moet mijn HomeTouch vervangen. Hoe kan ik dat doen?

Er is een specifieke wizard. Om toegang te krijgen, moet je het specifieke submenu aanraken onder het uitrolmenu linksboven in de app.

Maak een afspraak in de Concept Store

Komt u graag eens een kijkje nemen in onze concept store? Laat hieronder uw gegevens achter en wij contacteren u voor een vrijblijvende afspraak.